Dynamix:

Πρόγραμμα αεροβικής με μπάλες ή λάστιχα και ασκήσεις εδάφους με έμφαση στους γλουτούς και την κοιλιά.

 
Body shape:

Πρόγραμμα αεροβικής με στόχο την εκγύμναση και σύσφιξη ολόκληρου του σώματος.

 
Circuit train:

Πρόγραμμα αεροβικής με στόχο τη βελτίωση της αντοχής και την καύση λίπους ακόμα και μετά το τέλος της προπόνησης.

 
Body sculpt:

Πρόγραμμα για μυϊκή ενδυνάμωση και κάψιμο λίπους στο maximum.

 
Cardio fitness:

Δυναμικό αερόβιο πρόγραμμα με στόχο την απώλεια βάρους και τη ραγδαία αύξηση του μεταβολισμού.

 
Total body concept:

Το απόλυτο πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης για ολόκληρο το σώμα με τη χρήση του βάρους του σώματος, αλτήρων και ελαστικών αντιστάσεων. Αποτελεί πρόγραμμα για αύξηση της αερόβιας ικανότητας και ουσιαστική μυϊκή ενδυνάμωση.

 
Zumba:

Η συνάντηση του χορού με το fitness – ένα ξέφρενο πάρτι στην αίθουσα του γυμναστηρίου!

 
Pilates ball:

Πρόγραμμα βασισμένο στη μέθοδο Pilates με τη χρήση της mini ball και έμφαση στη σταθεροποίηση του πυρήνα του σώματος. Οδηγεί στη βελτίωση της στάσης του συμμετέχοντος, την ενδυνάμωση και την αύξηση της ευλυγισίας του. Είναι ιδανικό για εκείνους που τους ταλαιπωρούν προβλήματα λόγω τραυματισμών και κατά συνέπεια επιζητούν την ασφαλέστερη δυνατή άσκηση.

 
Cross train:

Πρόγραμμα έντονης αεροβικής άσκησης χωρισμένο σε σταθμούς καλύπτοντας όλες τις μυικές ομάδες του σώματος. Στόχος του είναι η μεγιστοποίηση της καύσης του λίπους, η σύσφιξη και η γράμμωση των μυών.

 
Yoga:

Πρόγραμμα για χαλάρωση ακόμα και για εκείνους που τους ταλαιπωρεί το στρες. Συντελεί στην ανάκτηση της ψυχικής ηρεμίας και ισορροπίας, τη συνειδητοποίηση του τρόπου λειτουργίας του σώματος επομένως οδηγεί στον βέλτιστο έλεγχο των κινήσεων και την αύξηση της ευλυγισίας.

 
T.R.X.:

Τεράστια ποικιλία πολυεπίπεδων ασκήσεων που πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση του βάρους του σώματος του ασκουμένου.

 
TABATA:

Ενα σύντομο πρόγραμμα διαλειμματικής προπόνησης όπου περίοδοι έντονης άσκησης εναλλάσσονται με σύντομες περιόδους ξεκούρασης. Στόχος του είναι το να κάψετε όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος σε μικρό διάστημα, να βελτιώσετε την αναερόβια ικανότητά σας και να αυξήσετε τη μυϊκή αντοχή σας.

 
Brazilian butt & legs:

Η λύση στο «γυναικείο πρόβλημα» με μόλις 30 λεπτά γυμναστικής. Αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης γλουτών και ποδιών που περιλαμβάνει ασκήσεις με τη χρήση του βάρους του σώματος και κατάλληλων βοηθημάτων (body bars, swiss ball, kettlebells, T.R.X., gliding discs, βαρών για τα πόδια κ.ά.). Αποτελέσματα του προγράμματος είναι η σύσφιξη, η γράμμωση, η απώλεια πόντων, το κάψιμο του τοπικού λίπους.

 
Aerial yoga:

Το workout που αψηφά τη βαρύτητα. Αποτελεί συνδυασμό των κλασικών ασκήσεων της yoga με ακροβατικά. Στόχος είναι η απώλεια βάρους, η γράμμωση και η βελτίωση της στάσης του σώματος, η ανακούφιση από μυοσκελετικούς πόνους και φυσικά η απόλυτη χαλάρωση.

 

Pole Dancing:

Είναι και αυτό ένα είδος χορού που γίνεται πάνω σε στύλο.Είναι ένας ακροβατικός χορός που συνδυάζει γυμναστικές χορευτικές αλλά και αισθησιακές κινήσεις.